Ads 468x60px

wtorek, 7 lutego 2012

Śnieżniczanka - LEPSZY SPOSÓB NA ŻYCIE

Jest wiele do powiedzenia w tym temacie, działamy prężnie od samego początku. Nie ma czasu na nic ale to dobrze, bo efekty już są :). Ponad 200 osób w całkowicie nowej strukturze w niecałe 3 dni...
Sam zdecyduj, czy warto się tym zainteresować...

Film jest w jakości HD, jeśli "nie chodzi" odpowiednio na Twoim komputerze, to kliknij w ikonkę HD na pasku pod filmem, aby obejrzeć w jakości SD.

Untitled from Marcin Oniszczuk on Vimeo.

Jeśli jeszcze z nami nie działasz, to nie czekaj ani chwili dłużej
http://www.tinyurl.pl/?NIOt4Djz

30 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj Marcinie
Piekne imie, mój syn także jest Marcin.
Ok, MLM jest super. Proszę powiedz tylko jak Ty netowo / jak sam wspominasz/ działasz, że w tej chwili masz efekt taki:
"Ponad 200 osób w całkowicie nowej strukturze w niecałe 3 dni..."
Czy Autoresponder załatwia sprawę? A laikowi netowemu, jak to zaproponujesz by właśnie netowo mozna pomóc sobie w budowie struktury MLM??
Dziekuje za zarozumienie
Pozdrawiam... Mam pytania, proszę o kontakt elfu@elfu.pl
Alina

Anonimowy pisze...

Wytłumacz mi w jaki sposób woda o pH=5,4 może odkwaszać organizm, bo ja jako chemik tego nie rozumiem?

Marcin Oniszczuk pisze...

Może pod względem chemicznym źle się wyraziłem, nie jestem specjalistą od produktów. Po szersze informację zapraszam na stronę www.sniezniczanka.pl.

Ja w danym materiale tłumaczę ideę biznesu i dziwić to można się w momencie, kiedy Ciebie jeszcze w tym biznesie nie ma...nad tym trzeba by było się zastanowić i to poważnie...

pozdrawiam Cię serdecznie

Anonimowy pisze...

Nie wiem czy dobrze rozumiem system w jakim pracujecie. Oprócz tych poleceń można prowadzić też sprzedaż bezpośrednią?

Marcin Oniszczuk pisze...

Oczywiście, że tak, polecam również sprzedawać bezpośrednio, dobre pieniądze:)

Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Ja też widzę tu nieścisłość - dobrze by było zrobić jakieś szkolenie produktowe on-line bo mi też się coś nie zgadza. Woda redox powinna być wg mnie wodą alkaliczną. Ma wtedy ujemny potencjał i elektrony, które neutralizują wolne rodniki. Po elektrolizie uzyskuje się wodę kwaśną(tzw martwą) i alkaliczną(żywą) Obie mają zdrowotne choć inne właściwości. Z tego co wiem, woda żywa lepiej działa od środka a martwa od zewnątrz. Tak czy siak w marcu zamawiam zgrzewkę i wypróbuję na własnej osobie jak działa :-)

Marcin Oniszczuk pisze...

Witaj,
Oczywiście, że będą szkolenia produktowe, już od przyszłego tygodnia mam nadzieję:)

Pozdrawiam serdecznie

Janusz Panek pisze...

Szczegółowe informacje o właściwościach wody RED-OX można znaleźć m.in. tutaj https://www.facebook.com/pages/RED-OX-Woda-%C5%BBycia/137993842951351?sk=info

Dariusz pisze...

Odpowiedż dla "Anonimowego" odnośnie leczenia "od zewnątrz" wodą alkaliczną:

Zapoznaj się proszę z wynikami leczniczymi w zakresie dermatologii które znajdziesz tutaj:
http://www.aquavitalis.pl/pdf/A4-broszura%20nowa-maj09-v2-str2.pdf
To jest "zewnętrzny" efekt leczenia poprzez picie wody redox (przyjmowanej do wewnątrz organizmu).
Ten generator H-01 także używałem wcześniej, ale miał krótką żywotność - piszę o tym tutaj:
http://www.klubwody.pl/klub-ladeckiej-zdroj/
dlatego wstąpiłem do Klubu Śnieżniczanka.

Czytałem także o korzystnych efektach dla skóry
polewanej bezpośrednio wodą redox !

pozdrawiam,
DARIUSZ

Marcin Oniszczuk pisze...

Dziękuję za komentarz, na pewno zapoznam się z materiałami, które polecasz.

Cieszę się, że jesteś z nami.

Pozdrawiam serdecznie
Marcin Oniszczuk

Anonimowy pisze...

Witaj Marcinie,

Jako uczestnik MLM Snieżniczanka przypominam, że
jednym z elementów naszego "werbowania" nowych członków jest udostępnianie linku do Twoich video.
Uważam, że to powyższe powinno już być zmienione
ponieważ minęło trochę czasu od startu w lutym
i nie możemy ciągle straszyć potencjalnych członków, że np. nie działa zliczanie członków
i oprogramowanie dla struktury dopiero będzie zrobione - jak to sam mówisz (?).

Pozdrawiam,

Marcin Oniszczuk pisze...

Witaj,

Jako członek struktury powinieneś już wiedzieć, że
jest od dawna najnowszy film

http://youtu.be/S9FTSqlNk0o

Poza tym wysyłałem już to nie raz do mojej struktury.

Pozdrawiam
Marcin Oniszczuk

Anonimowy pisze...

200 osób w kilka dni, to teraz powinno być tysiące.
A ile osób działa na maxa?
Kilka, czy kilkanaście procent?

System zapełnia się sam...tak jest na video.
Hm, rzeczywistość tego nie potwierdza.

Ida

Marcin Oniszczuk pisze...

No tak i jest prawie tysiąc w strukturze..także nie wiem w czym problem?

Ile osób działa na maksa? 1% jak w każdym innym biznesie, to jest normalne, jakby działało 99% pozostałych to dzisiaj w strukturze byłoby ponad milion osób...

System zapełnia się sam, kiedy ludzie chcą działać, system nie znajdzie za nas ludzi...także nie wiem znowu w czym problem?

Anonimowy pisze...

Czy te nagrania mogą być bardziej profesjonalne ?

Marcin Oniszczuk pisze...

A w jakim celu potrzebujesz bardziej profesjonalnych nagrań?

Anonimowy pisze...

Witam
Chciałem się dowiedzieć czy cena wody 2 zł za butelke, to cena dystrybutora, czy jest to cena sugerowana dla klienta?
Pozdrawiam Artur

Marcin Oniszczuk pisze...

2 zł to cena dla dystrybutora, dla klienta sugerowana to 2,5zł

Anonimowy pisze...

Ojej, to ta woda jest bardzo droga. 250 ml za 2 zł? 8 zł za litr. To ta woda jest w cenie samochodu Porche, Lamborgini. Za 0,60 zł kosztuje butelka wody 1.5 l w markecie Biedronka, czy Netto. Nie każdego stać na tak drogą wode.

Anonimowy pisze...

Aha, rozumiem 2 zł za butelkę. W FM GROUP trzeba wykupić starter z próbkami perfum za 138 zł. A tutaj też się kupuje jakiś sarter, czy członkowstwo jest bezpłatne?
Pozdrawiam Artur

Marcin Oniszczuk pisze...

Tak racja, nie każdego stać.

Marcin Oniszczuk pisze...

W Śnieżniczance nie ma startera, trzeba jedynie dokonać zakupu od razu przy rejestracji. Pozdrawiam Cię Artur.

Dariusz pisze...

Zakupiłem już drugą zgrzewkę RedOX i jedyne odczucie na początek to brak "zgagi". Aby efekt był idealny, to musiałbym wypijać 4 butelki dziennie.
To mi wychodzi 14 zł dniówki. Rzeczywiście trochę droga ta kuracja. Ale profilaktycznie 1 a w wekend po 2 butelki dla mnie jest ok. Jeżeli chodzi o pozostałe wody, to niestety są za drogie jak te zwykłe im podobne. Są tańsze sposoby "uszlachetniania" tanich wód. Jeżeli jednak kogoś stać na paczkę papierosów to chcąc coś zmienić w życiu można się przestawić na lepszą wodę.

Ryszard pisze...

Nie należy sugerować się jedyne ceną przy zakupie wody - oczywiście kwota jaką wydamy jest istotna,ale ważniejsze i cenniejsze jest zdrowie (ostatnio często choruję więc wiem o czym mówię).
Polecam głównie wodę red-ox i jej lecznicze działanie.
Marcin trochę "tęsknię" za webinarami .
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Czy po rejestracji jest możliwość aby woda przyszła na inny adres niz podany przy frejestracji? Artur

Marcin Oniszczuk pisze...

Tak oczywiście, jeśli nie masz takiej możliwości w swoim panelu to wejdź w zakładkę KONTAKT i po prostu napisz do Śnieżniczanki, nie będzie problemu.

Anonimowy pisze...

Witam Czy są jakieś przeciwskazania do picia wody redox. Pozdrawiam Artur

Marcin Oniszczuk pisze...

Witam, nic o tym nie wiem ale warto zapytać lekarza lub farmaceuty:)

Anonimowy pisze...

Wszystko ok...Marcinie - ale ja już od 10 dni czekam na kontakt od Ciebie - chcę przystąpić do biznesu....ale CISZA Z TWOJEJ STRONY....
Sławek z Podkarpacia....

Marcin Oniszczuk pisze...

Sławku możesz mi wierzyć lub nie ale ja mam co robić :) Poza tym dopiero od dzisiaj jest na nowo polska strona Śnieżniczanki :) Także przygotuj się na wejście "na pakiet Partnera - 4 zgrzewki" i jutro do Ciebie zadzwonię.
Pozdrawiam
Marcin

Prześlij komentarz