Ads 468x60px

sobota, 2 lipca 2011

Decyzja

"Jeżeli jesteś zainteresowany, zrobisz to co uważasz za wygodne, jeżeli jesteś zaangażowany, zrobisz wszystko co niezbędne"

Trudno nie zgodzić się ze słowami Johna Assarafa z jego genialnej książki "Odpowiedź".

A jak jest z Tobą? Czy czujesz gotowość do podjęcia działań, które doprowadzą Cię na szczyty? 


Jak pozyskać partnerów do Twojego biznesu?

W nieodległej przyszłości:
Masz czas i pieniądze. Cieszysz się życiem i owocami swojej pracy. Ludzie widzą w Tobie zwycięzcę i lidera i sami za Tobą podążają...

Tak może być.
Zależy to tylko od Ciebie. Zanim jednak tak się stanie, zanim zaczniesz odnosić sukcesy w swoim biznesie, aby tak się stało, potrzebujesz partnerów, z którymi będziesz budować sukces…

Jak pozyskać partnerów? Jest na to wiele sposobów. Jak jednak zacząć?

Ludzie muszą wiedzieć o Twoim biznesie!

Działasz już w mlm.
Dlaczego?
Bo przekonał Cię do niego produkt, plan marketingowy, wizja dostatniego życia.
Jeżeli jest to Twoja decyzja podjęta świadomie, na podstawie analizy, co powstrzymuję Cię przed działaniem? No właśnie.
Jeżeli identyfikujesz się ze swoim produktem i firmą, wiesz, że są dobre i mogą pomóc innym, dlaczego się wahasz?

Może jednak nie utożsamiasz się z tym biznesem, Twoja decyzja było dokonana pod wpływem impulsu, emocji.
Zrób prywatny rachunek sumienia. Wypisz sobie wszystkie za, jak również wątpliwości związane z Twoją firmą mlm i jej produktami.
Zobacz, co przeważa i czy jesteś w stanie zaakceptować to, co ewentualnie Ci przeszkadza. Zastanów się, czy zależy Ci na odniesieniu sukcesu i czy mlm może Ci to umożliwić.
Jeżeli odpowiedź brzmi TAK - zacznij działać!

Zacznij działać… albo zapomnij o powodzeniu w mlm.

Przystąpiłem do firmy mlm. Genialny produkt, idealny plan marketingowy, świetna grupa dystrybucyjna, doświadczony sponsor. Teraz wygodnie się wyciągnę i poczekam, aż moja struktura zacznie rosnąć, a na moje konto zaczną wpływać pieniądze…

Tak chciałaby pewnie większość z nas. Wiemy jednak, że takie myślenie jest naiwne i że bez naszego zaangażowania nie odniesiemy spektakularnych efektów. Jeżeli jest to struktura binarna, w naszej sieci pojawią się jacyś użytkownicy i partnerzy, ale efekty finansowe nie będą oszałamiające. Wszystkie dobre plany marketingowe firm mlm gratyfikują efekty działań, owoce nie koniecznie ciężkiej, ale z pewnością mądrej pracy.

Przystępując do mlm, nasłuchaliśmy się o tym, że ludzie zrobili tu wielkie pieniądze. Też tak chcielibyśmy. To naturalne. Co więcej, chcielibyśmy ich efektów już i teraz, ponosząc jak najmniejsze koszty naszych działań. Możesz działać skuteczniej i szybciej od innych, wszyscy jednak zaczynają w tym samym punkcie. Na linii startu.


Twój biznes i sukces będzie tak wielki jak duże będą Twoje struktury. Inni ludzie mogą być tak samo zainteresowani bogactwem, dodatkowymi dochodami czy Twoimi produktami jak Ty. Aby jednak móc z nich korzystać lub przystąpić do biznesu muszą dowiedzieć się, że jest taka szansa. Powiedz im o tym!


Jak to robić?

Najchętniej wysłuchają Cię osoby, które Cię znają, a decyzje biznesowe podejmą osoby, które Ci ufają, darzą Cię szacunkiem, widzą Twoją skuteczność.
Dlatego większość sponsorów branży mlm, poleci Ci przygotowanie listy Twoich kontaktów. Jest to jedna z możliwych dróg.
Ja, oprócz grupy moich znajomych, który wiedzą o moich pasjach i sposobie budowania mojej kariery i finansowej niezależności, mam również szeroką grupę osób, należących do tzw. zimnych kontaktów, które i tak stają się użytkownikami produktów i biznesowymi partnerami dzięki temu, że mają podobne zainteresowania i pragną zrealizować podobne życiowe potrzeby.

Zacznijmy od listy!

Jest to bardzo fantastyczne narzędzie.
Nie żyjemy na pustyni, a cywilizacja spowodowała, że każdy z nas zna lepiej lub gorzej kilkaset osób. Są to Twoi bliżsi lub dalsi znajomi. Osoby, z którymi utrzymujesz zażyłe stosunki i takie, z którymi spotykasz się sporadycznie, czasami gdzieś w biegu, na ulicy. Wszyscy oni mogą być jednak zainteresowani Twoimi produktami i możliwościami finansowymi, jakie niesie Twój biznes. Wiesz już, że na świecie w branży mlm działają miliony ludzi. Czy masz prawo uważać, że kilkoro z Twoich znajomych będzie zainteresowanych dodatkowymi dochodami lub czymś więcej? Wiem, że tak właśnie jest.

Zbuduj, więc listę, wynotuj wszystkich swoich znajomych, których masz w telefonie, kontakty z twojego notesu, iPoda, znajomych z nk czy facebooka. Ci ludzie też chcą od życia więcej. Nie zawsze wiedza jak tego dokonać, potrzebują pomocy. Wynotuj na razie WSZYSTKICH!

Zweryfikować…

W wielu firmach, Twoi sponsorzy opowiedzą Ci o tym, jak dokonać weryfikacji tych kontaktów pod kontem różnorakich kryteriów. Otwartości na rozwiązania, a nie na problemy, zaufania do Ciebie, przedsiębiorczości, chęci osiągnięcia dodatkowych dochodów etc.
Tak, te kryteria są istotne, ale powiem Ci o jednym bardzo ważnym, o którym nie zawsze usłyszysz. Zastanów się, z którymi z tych ludzi chcesz budować swój biznes i dzielić się swoim sukcesem. Z kim współpraca będzie przynosiła Ci radość, a kontakty będą Cię budowały. Twoi sponsorzy powiedzą Ci, żebyś poszedł do każdego ze swojej listy, na początek do osób, które dostały najwięcej pozytywnych not w procesie weryfikacji, do Twoich najbliższych znajomych i rodziny.
Chcę Cię przed tym przestrzec. Dlaczego?
Ponieważ na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń ludzi, którzy osiągnęli w tej branży wyżyny wiem, że takie działanie może być pułapką?

Dlaczego?

Dlatego, że na początku musisz dużo się nauczyć, chcesz szybkich efektów, popełniasz sporo błędów. Odmowy Twoich przyjaciół i rodziny, będą wiec mocno demotywujące. Naturalna kwestia jest to, że zależy nam najbardziej właśnie na ich uznaniu, na tym aby to oni nas zrozumieli, wsparli, potwierdzili nasz wybór. Nie zawsze tak będzie, tym bardziej, że są oni najbardziej krytyczni. Naucz się, więc prezentacji i budowania biznesu w relacjach z ludźmi, których brak decyzji o współpracy nie będzie Cię tyle kosztowała. Pamiętaj, nie wszyscy rozwijają się w takim samym tempie. Nie wszyscy będą chcieli wychodzić poza ich sferę komfortu. Nie wszyscy chcą w swoim życiu zmian. Nic na to nie poradzisz.

Dzieląc się wiedzą, prowadząc swoje spotkania i prezentacje, będziesz nabywać coraz większej pewności siebie i łatwości ich prowadzenia. Będą one również coraz bardziej efektywne. Coraz więcej osób, będzie się decydowało na współpracę z Tobą. Pozostaw sobie, więc najgorętsze kontakty i te najchłodniejsze na później.

Korzystaj z pomocy sponsora.

Poproś swojego sponsora o pomoc. Zorganizujcie wspólnie pierwsze prezentacje. Niech Twój sponsor pomoże Ci zaprezentować wiedzę na temat produktów i planu marketingowego. Nawet, jeżeli posiadasz talenty oratorskie pozwól działać Twojemu sponsorowi i ucz się od niego. Tym bardziej, że nie zawsze najważniejsze jest to, co mówisz. Ważne jest to abyś słuchał…

Sponsorowanie na odległość

Nie jest to sprawa banalna, ale nie jest niemożliwa. Zwłaszcza w dobie mediów elektronicznych. Coraz większa liczba managerów sprawnie wykorzystuje kanały interaktywne do budowania swojego biznesu i grup konsumenckich. Niektóre firmy, umożliwiają również udział Twoich potencjalnych klientów i partnerów w spotkaniach organizowanych w różnych ośrodkach na terenie całego kraju, czy za granicą. To nieocenione wsparcie w budowaniu Twoich struktur, zwłaszcza tych rozsianych po kraju i poza nim.

0 komentarze:

Prześlij komentarz