Ads 468x60px

piątek, 2 grudnia 2011

Dlaczego warto być bogatym?

Ostatnio trafiłem na bardzo wartościowy materiał jednego z wybitnych polskich marketerów, który osiągnął
swoją wymarzoną wolność finansową i podróżuje po świecie, ciesząc się życiem.
Szczerze Ci powiem, że moja przygoda z e-maili marketingiem rozpoczęła się właśnie po obejrzeniu jego pierwszych nagrań...
Myślę, że warto obejrzeć, może Ciebie też zainspiruje do włączenia 6tego biegu!!



Razem z Marcinem Gurtowskim przygotowujemy właśnie dla Ciebie coś naprawdę specjalnego. Zrewolucjonizuje to na pewno naszą branżę MLM. Chciałbym, aby była to wartościowa wiedza w pierwszej kolejności dla Ciebie, bo dzięki Tobie biznes mlm i jakikolwiek inny biznes ma rację bytu. Poproszę Cię o kilka ważnych dla mnie odpowiedzi.
Na samym końcu będzie niespodzianka : )

Jeśli jeszcze nie wypełniłeś to teraz masz taką okazję : )

3 komentarze:

gsmowiec pisze...

W dużej mierze to prawda, że lepiej być bogatym ale nie do końca. Nie jestem w stanie zgodzić się z tym, że bogactwo finansowe to same superlatywy, bo tak nie jest.

Aczkolwiek jeśli miałbym możliwość wyboru między nieszczęściem w biedzie a nieszczęściem w bogactwie, to wybrałbym to drugie ale pod warunkiem, że chodzi o to samo nieszczęście.
Różne są przecież nieszczęścia.

Marcin Oniszczuk pisze...

Witaj,

Dziękuję za komentarz, pewnie, że bogactwo wyłącznie finansowe (bez duchowego) jest nic nie warte... ja też jestem zwolennikiem prawdy, że "lepiej płakać w ferrari niż w maluchu:)"
Pozdrawiam Cię serdecznie

Piotr Tumidajewicz pisze...

witam Dla mnie to lepiej wogole nie płakać nawet jeśli miałby to oznaczać chodzenie całe życie piechotą

Prześlij komentarz