Ads 468x60px

czwartek, 7 kwietnia 2011

Zamień WYMÓWKI na POWODY.

Ludzie zazwyczaj mówią : "zrobiłbym to czy tamto ale nie mam teraz czasu", "zaczęłabym się odchudzać ale nie mam teraz do tego głowy", "chciałbym być wolny finansowo ale mam na to za mało pieniędzy"....
"przyszedłbym na to spotkanie otwarte ale kot mi zemdlał albo jest w ciąży" itd...
Znasz to głupie gadanie?
Czy sam tłumaczysz się tak przed sobą samym?
To jest gadka przegranego człowieka, który możesz być pewien, że nigdy nic w życiu nie osiągnie, bo jego słowa kreują jego rzeczywistość.
A co mówi na to wszechświat?
" Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem". W takim oto sposób skazujemy się na wieczne bagno życiowe.
Mój sponsor/mentor mówi jasno : "Zamień wymówki na powody". Co to znaczy? Znaczy to tyle, że jak nie masz pieniędzy to właśnie to jest dobry, a nawet najlepszy powód do tego, aby zacząć stawać się wolnym finansowo. Jeśli nie masz pieniędzy dzisiaj to zrób coś, żebyś je miał za rok albo dwa.
Nie chowaj głowy w piasek i nie tłumacz się sam przed sobą z Twojej porażki życiowej.
Prawdopodobnie właśnie przez sabotowanie swoich działań jesteś w tym miejscu.

Uwierz w siebie i pędź do przodu!
Jako inspirację do dalszych działań w kierunku osiągnięcia Twojego życiowego sukcesu mam dla Ciebie film pt. "W pogoni za szczęściem".
Usiądź sobie wygodnie, zrób sobie kawę i obejrzyj.
Myślę, że będziesz wiedział co chciałem Ci przez to powiedzieć.



Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę samych sukcesów i wytrwałości w dążeniu do celu.
Marcin Oniszczuk



0 komentarze:

Prześlij komentarz