Ads 468x60px

poniedziałek, 30 maja 2011

Raz na wozie raz pod wozem

Czasami w życiu przychodzi taki czas, że mamy już wszystkiego dosyć...
Zero wsparcia od rodziny i przyjaciół.
Mam nadzieję, że tego nie doświadczyłeś, aż tak boleśnie...
Ja to przeszedłem nieraz, uwierz mi.
Nie ma człowieka, który wyciągnąłby pomocną dłoń...
Czasami wystarczy tak niewiele... a dla Ciebie byłoby to całym światem...
Jeśli w takim momencie dochodzą długi, których nie dajesz rady spłacić, bo w pewnym momencie zabrakło Ci płynności finansowej to tragedia gotowa...
Uwierz mi, że nawet najwięksi sportowcy, mistrzowie świata, którzy w naszych oczach wyglądają na szczęśliwych i spełnionych odchodzą w nędzy i zapomnieniu... bo w tym najgorszym momencie nikt nie podał im pomocnej dłoni...

Najgorsze jest to, że za wszystko obwiniasz właśnie siebie... to poczucie winy nie daje Ci żyć.
Coś mówi Ci, że TY i tylko Ty jesteś temu wszystkiemu winien...
Czasami rzeczywiście tak jest ale w większości przypadków po prostu tak wyszło i było to spowodowane czynnikami zewnętrznymi. W pewnym stopniu miałeś na to wpływ ale ogromna większość sprawy potoczyła się " za Twoimi plecami".


Jeśli tak jak JA  w pewnym momencie swojego życia wpadłeś w pułapkę zadłużenia i nie wiesz jak z tego wyjść, masz już dosyć telefonów od wierzycieli, listów i ponagleń. Jeśli chcesz znowu spać spokojnie zostaw swój adres mailiowy w formularzu poniżej.
Nawiązałem współpracę z firmą, która 

-zajmuje się pełną obsługą prawną naszego zadłużenia, 
-pomaga zmniejszyć wysokość rat kredytowych, 
-wydłuża okres kredytowania, 
-ustala nowy harmonogram spłat, 
-zmniejsza oprocentowanie, 
-umarza odsetki, 
-wznawia wypowiedzianą umowę kredytową, 
-restrukturyzuje zadłużenia na kartach kredytowych, a także negocjuje z ZUS, US, firmami windykacyjnymi, z komornikiem.

Ponadto zgłaszać się mogą


- osoby bądź firmy chcące wyczyścić rejestr BIK
- osoby bądź firmy, które chcą naprawy swoich finansów nie zaciągając przy tym kolejnych kredytów

Generalnie załatwia wszystko, co jest związane z naszą złą sytuacją finansową.


Pamiętaj, że dług to nie jest żaden wstyd, nie dopuść do tego, aby pociągnął Cię na samo dno.
Wstań i zacznij działać!!
Zostaw tu swojego maila, a dowiesz się jak można zacząć znowu spać spokojnie. Wiem, że tego chcesz. 
 
 
 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Ktoś kiedyś fundował mi niespodzianki w postaci wizyt komornika, więc, wiem, co to znaczy...Moim zdaniem najlepiej nie zaciągać długów :)

Paweł pisze...

Różnie to w życiu bywało, ale na szczęście nie dopuściłem do takiej sytuacji, żeby ktoś u mnie gościł. Świetna strona.

Prześlij komentarz