Ads 468x60px

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Panie i Panowie czapki z głów!

O Biznesie mlm można mówić wiele i tak naprawdę bez końca...
Jednak ważne jest to, czy mówi do Ciebie praktyk, czy tylko i wyłącznie teoretyk, który o mlmie uczył się z książek...

Jest to element kluczowy, bo teoretyków na rynku mamy mnóstwo.
Więcej jest może tylko profesorów na uniwersytetach, którzy wykładają od 30 lat to samo, nie zważając na to, że Świat już dawno poszedł naprzód :)

Najlepsi są Ci, którzy uczą np. ekonomii, a nie mają o niej zielonego pojęcia...
Bo jak mogą mieć?
Przecież jakby mieli to nie pracowaliby na uniwersytecie za 3tys miesięcznie, prawda?

No właśnie..
Dzisiaj Panie i Panowie czapki z głów, bo przed sobą macie PRAKTYKA  w całej okazałości.
Jest to kobieta, która w swojej strukturze ma ponad 70 000 dystrybutorów i zrobiła to bez użycia internetu...
Da się?
Owszem...

Przedstawiam Wam Natalię Ryńską - Diamentową Orchideę - obecnie najwyższe odznaczenie w Fm Group.


Posłuchaj dokładnie całego materiału, bo naprawdę warto.
Może to całkowicie odmienić Twój biznes, chcesz?

Pozdrawiam
Marcin Oniszczuk

4 komentarze:

Marek Makarewicz pisze...

Rewelacyjne szkolenie. Stara dobra szkoła biznesu i nie tylko.

Anonimowy pisze...

Naprawdę było warto wysłuchać tego szkolenia.
Pani Natalio dziekuje bardzo.
Postaram się chociaż troche wcielić w życie jego tezy,a myślę że będą efekty.

Anonimowy pisze...

Świetny wykład.
---------------
Cz.1
A to ciekawe, bo wielokrotnie słyszę, że jak ktoś nie chce - stosuje opisane wymówki, to robi się jemu strzałkę i do widzenie.
Gdzie w taki razie jest opisywana i prezentowana pomoc, w tym rozwiązanie problemów tejże osoby?

Pasja pasji jest nierówna, bo każdy jest inny: mnie interesuje to, a inną osobę tamto.
Nabieranie kogokolwiek na podróże jest bez sensu jeśli ta osoba jest z natury domatorem.

Ludzie młodzi kończą studia i nie mają pracy, bo jej nie ma. Znajdują MLM i okazuje się, że nie mają za co kupić startera oraz produktów.
Skoro nie są przedsiębiorczy, pomysłowi, itp, to może warto im pomóc w inny sposób, bo sprzedaż związana jest z działalnością gospodarczą, która nie mało kosztuje.
Marża musi pokryć wszystkie wydatki + zysk.

Jestem przeciwna sprzedaży, bo to konkurencja dla innych dystrybutorów, ba i to swoich downlineów, czyli dla nas samych.

Marcin Oniszczuk pisze...

Ja robię tzw. "strzałeczkę" ludziom, którzy muszą się zastanowić i tłumaczą mi za wszelką cenę, że to nie działa...to po co ja mam komuś coś udowadniać? Kiedyś robiłem to nagminnie, codziennie, z każdym i wiem z doświadczenia, że to nie działa. Ktoś kiedyś powiedział, że nie warto uczyć świni śpiewać...a liderzy budują różnie...to co u Natalii Ryńskiej działa, nie zawsze zadziała u innej osoby..to jest kwestia wyboru, z kim chcesz działać, a z kim nie.
Ja nigdy nie będę robił biznesu "na spokojnie". Ty jednak możesz wybrać dla siebie odpowiednią metodę.

Piszesz : " Nabieranie kogokolwiek na podróże jest bez sensu", pytam : jakie nabieranie?
Ludzie, kiedy są wolni finansowo, a definitywnie są, kiedy zdobywają kolejne poziomy w biznesie MLM, mogą robić co im się tylko podoba...a ja z chęcią zwiedziłbym cały świat, a Ty nie?

Praca jest, jak nie ma?
Pracy jest masa, tylko za pieniądze, które nikogo nie interesują, także nie mów, że nie ma pracy, po prostu nikt nie chce pracować!!
Rozumiesz o czym mówię?
Tobie nie jest potrzebna praca, tylko pieniądze, tak jak każdemu innemu człowiekowi i jeśli ktoś pyta mnie, czy nie mam dla niego pracy ; to ja odpowiadam: wiesz u mojego znajomego trzeba ogród posprzątać itd.. a on mi na to, a za ile? To, co mu jest potrzebne? Praca, czy pieniądze? A działalność gospodarcza jest tańsza niż praca na etacie, przynajmniej przez pierwsze 2 lata:), także warto sprawdzić fakty!!

Piszesz o konkurencji?
W Polsce jest 200 000 dystrybutorów firmy Fm Group, także jaka konkurencja?
Jedna dzielnica Warszawy "robi" ten biznes w Polsce, także tak naprawdę jeszcze nikt o nim nie słyszał! To tylko nasze przekonania, bo sąsiadka "jest w Fm" to nam się wydaję, że WSZYSCY TO ROBIĄ. Bzdura!!

Proponuję zbadać fakty, bo naprawdę zmienią Twoje postrzeganie rzeczywistości.

Prześlij komentarz