Ads 468x60px

czwartek, 6 grudnia 2012

Prezenty do Mikołaja

Dzisiaj wyjątkowy dzień, przynajmniej dla dzieci :) Czasami jednak warto poczuć się znowu jak dziecko, prawda? Otrzymać prezent "od Mikołaja", wszystko jest wtedy takie beztroskie...

Dzisiaj budząc się rano również spotkałem Mikołaja - moją kochaną dziewczynę, która widocznie została posłańcem i dostarczyła prezenty :)
Ja niestety okazałem się słabym posłańcem, bo prezent jeszcze nie dotarł ale mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj dojdzie :)

Od razu pomyślałem sobie o Tobie...co mógłbym Ci dzisiaj ofiarować, aby Ci jak najbardziej pomogło, otworzyło Cię na świat i możliwości jakie ukazują się nam każdego dnia...

Szczerze Ci powiem, że nie było łatwo, nie mogłem nic wymyślić...poszedłem pobiegać na lekko zmarzniętym śniegu - to zawsze dobrze robi na pobudzenie kreatywności, polecam :)

I wymyśliłem.... mam nadzieję, że będziesz zadowolony

Pierwszy prezent to przekład z języka angielskiego ; "Naukowa Metoda Wzbogacania Się",
którą kiedyś dostałem od Wojtka Diechtiara, polecam Ci tę publikację z całego serca, przeczytaj
każde słowo, każde zdanie jak najuważniej.

Drugi prezent to darmowy fragment książki Robert Kiyosaki ; "Biznes XXIw.", z którego dowiesz się
dlaczego właśnie DZISIAJ należy rozpocząć działanie w DOBRYM BIZNESIE SIECIOWYM.

Ale to nie koniec prezentów ; 

Jak zapewne wiesz, razem z grupą najlepszych marketerów internetowych w Polsce wprowadzamy na rynek
program treningowy "7minuteworkout"( 7 minutowy trening) - oczywiście polecam Ci być tam z nami, abyśmy mogli wspólnie budować to OGROMNE IMPERIUM jakim jest rynek ODCHUDZANIA w Polsce i na świecie, jednak jeśli z jakiegoś powodu nie masz ochoty w tym uczestniczyć to mogę DAĆ CI DARMOWĄ WEJŚCIÓWKĘ - darmowy abonament(dostęp) do ćwiczeń, do całej platformy, przepisów na zdrowe jedzenie, filmów instruktażowych itd.

Mogę to zrobić, bo razem z tzw. kontem RESELLERSKIM jako partner dostałem możliwość rozdania aż 7 DARMOWYCH KONT, są to konta klienckie, bez możliwości budowania struktury i zarabiania, jednak jest ono w pełni funkcjonalne jeśli chodzi o cały program treningowy.

Obdarowałem już 4 z nich moich znajomych i rodzinę, także mam jeszcze 3 wolne miejsca.
Konta te są DOŻYWOTNIO DARMOWE, w związku z tym jest to bardzo wartościowy prezent, gdyż normalnie, użytkownik płaci ok 10$ miesięcznie za dostęp do tego typu usługi...

Także można powiedzieć, że chcę Ci dać 120$ rocznie jako prezent ode mnie.

W związku z tym, że mam tylko 3 takie miejsca, muszę jakoś wybrać te osoby...
Pomyślałem sobie, że Ty przecież też możesz zrobić mi prezent, prawda?

Już mówię o co chodzi....
Jeśli kiedykolwiek byłeś, bądź jesteś moim klientem, korzystałeś z szkoleń, webinarów i pomogły Ci one 
w jakiś sposób, nagraj krótkie video i napisz parę słów na ten temat, a następnie wklej w komentarzu pod tym postem.

Będzie to dla mnie bardzo cenne, wręcz nieocenione, możesz to dla mnie zrobić?

Trzy najciekawsze opinie - video opinie+komentarze będą nagrodzone DARMOWYM WIECZNYM DOSTĘPEM do platformy treningowej, która już dziś zmienia życie ponad 600 osobom w Polsce i tysiącom na świecie.

Jeśli nie jesteś pewny, czy warto poświęcić te parę minut i nagrać rekomendację, odwiedź nas na webinarze, który odbywa się właściwie każdego dnia pod tym adresem (godz 20:30)

http://bit.ly/V4mNai

Zapraszam Cię serdecznie do odbioru darmowego konta.
Pozdrawiam
Marcin Oniszczuk









P.S
Każdy kto nagra i umieści komentarz do mojego kursu, szkolenia dostanie ode mnie mały upominek, a 3 najlepsze otrzymają dostęp do platformy - 7 MINUTOWY TRENING.




19 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie nagram Ci Video bo nie mam takiej możliwości, ale napiszę szczerze, że chciałbym dostać bezpłatny dostęp do ćwiczeń odchudzających gdyż mam sporą nadwagę a nie potrafię zmusić się do rygorystycznej diety, lecz do 7 minutowego treningu co drugi dzień jestem w stanie się zobowiązać.
Jeżeli otrzymam od Ciebie taki prezent, to obiecuję, że napiszę o efektach spadku wagi i będę polecał ten program innym moim znajomym z nadwagą.
Pozdrawiam, Marek hutmet@g.pl

Marcin Oniszczuk pisze...

Hej Marek, to napisz coś na temat jakiegoś z moich kursów, na których jesteś, bądź byłeś...mogę na to liczyć? Pozdrawiam Cię serdecznie

Anonimowy pisze...

Pan Marcin Oniszczuk pragnie wyłonić 3 osoby wygrywające program treningowy dla osób odchudzających się. Nosi on nazwę: "7 minutowy trening". Przyznam się, że także i ja z chęcią przystąpiłbym do odchudzania się. Nie nagrałem niestety filmu z komentarzem, ale spróbuję szczęścia, a nuż widelec i się uda :) Rynek odchudzania się w Polsce - możliwe, że taki istnieje i chętnie zapoznałbym się z tym produktem. Pozdrowienia, Panie Marcinie.
Roman, roman2(malpa)onet.pl

Krzysztof pisze...

Witaj. Zakupiłem kilka Twoich kursów i mogę przyznać, że spełniają swoje zadanie. Są przedstawione w prosty i zrozumiały sposób. Podziwiam Cię za to co robisz i gratuluję wytrwałości. Na pewno wiesz, że to dzięki niej dochodzi się do sukcesu czego Ci życzę. Pozdrawiam

Marcin Oniszczuk pisze...

Dziękuję Ci Krzysztofie, mógłbyś napisać jeszcze czego dokładnie się z moich kursów nauczyłeś? Do czego Ci się przydały? W punktach jeśli możesz napisz.
Jesteś jednak pierwszy,także dostaniesz ode mnie darmową wejściówkę, podaj mi swój adres mailowy.
Pozdrawiam i serdecznie dziękuję.

Wild Dog pisze...

Dziękuję za książkę "Naukowa metoda wzbogacania się". Zaraz zabieram się do czytania.
Stronę prawdziwysekret znam od dawna, nie miałem jednak możliwości dostania tej publikacji.
Możliwe że była w sprzedaży przez Złote Myśli, ale ja nigdy nie podajęnumeru karty kredytowej w internecie, dlatego czekam tylko na darmowe okazje. Właśnie za to cię Marcin cenię, że od czasu do czasu dasz coś za darmo. Na to wszyscy czekamy. Oby więcej takich Swiętych Mikołajów. Może na Boże Narodzenie zdecydujesz się dać jakiś kurs za darmo? Jeśli co, masz mój adres email, napisz w tytule "za darmo", inaczej prze pomyłkę mogę usunąć twojego maila.

Anonimowy pisze...

Zamieszczam moją wideo-rekomendację (nie jestem pewien czy będzie tutaj widoczna).
I przy okazji pochwalę się że właśnie zrobiłem pierwszy film od kilku lat :-) Ten film.
Prezenty, które dziś rozdajesz w formie ebooków na szczęście nie są wiedzą tajemną.
Natomiast ucieszyłem sie z propozycji fitnesowego konta.
Pozdrawiam i do zobaczenia w internetowej sali treningowej :-)


http://youtu.be/EY0Gqr54Cv4

Marcin Oniszczuk pisze...

Dzięki za video komentarz, wydaję mi się, że chyba na początku filmu pomyliłeś moje imię?:)
Zgadza się?

Pozdrawiam i oczekuj na odpowiedź na tej stronie - będą wyniki tego jak to nazwałeś "konkursu".
Podaj również swojego maila, abym wiedział, gdzie wysłać zaproszenie.

Piotr pisze...

No tak, rzeczywiscie Marcin. Dopiero poźniej się zorientowałem kiedy wszystko było gotowe na YT, ze cos nie tak z imieniem. Nawet teraz chciałem Cię przechrzcić ;-)

Mój mail: pctl(at)tlen.pl

No i mam na imię Piotrek
Formularz do komentarzy na stronie troche dziwny i nie wpisałem tego :-)

Krzysztof pisze...

Dziękuję bardzo za prezent :) Pierwsze co od Ciebie kupiłem to "Biblia MLM". Jest to kompendium wiedzy dla kogoś, kto myśli o biznesie MLM. Następnie "Tajemnice MLM" jak sam tytuł mówi, nie mogę zdradzić co tam jest :)No i oczywiście dużo darmowej wiedzy, za którą dziękuję. Pozdrawiam

Krzysztof pisze...

Zapomniałem dodać. Pisałem do Ciebie prywatnie bo nie chcę tu podawać swojego maila.

Krzysztof pisze...

Panie Marcinie doczekam się kiedyś na to konto??? Możesz mi przesłać to na maila krzysztof.w32@gmail.com
Pozdrawiam

Marcin Oniszczuk pisze...

Ok Krzysztofie, nie martw się dostaniesz dostęp, rozumiem, że już przed świętami chcesz ćwiczyć?:)

Piotr pisze...

Jakoś sprawa przyschła.
Zero wieści na temat kont tudzież rozstrzygnięcia.
I do tego nie widzę właściwie żadnej innej rekomendacji czy jej śladu oprócz mojej z linkiem do filmu na YT.
Pytanie brzmi: co teraz?. Na jakim etapie jesteśmy z przekazaniem dostepu do kont?

pctl(at)tlen.pl

P.S.
Alior wypłacił zgodnie z regulaminem. Więc za mnie też zgarniesz albo już zgarnąłeś swoja działkę ;-)
I nawet przy likwidacji konta (w oddziale) nie policzyli za nie opłat. A teoretycznie powinni. Czyli OK. Zachowali sie znacznie lepiej niz City swego czasu. Przynajmniej w moim przypadku.

Marcin Oniszczuk pisze...

Piotrek, wszystko to nie było to, czego się spodziewałem ale cóż...podaj mi adres mailowy na który mam Ci wysłać dostęp do konta. Pozdrawiam i dzięki za komentarz. Marcin

Piotrek pisze...

Dziękuję za szybką odpowiedź.
No i oczywiście za konto :-)

Dawno - pewnie nie pamiętasz :-) - leciał w tv serial pod tytułem 'Nie zawsze musi być kawior'.
Tytuł dobrze odnosi sie i do tej sytuacji.

Ale to może być również nauką by np. inaczej ( precyzyjniej ?) określać swoje oczekiwania. Paradoksalnie łatwiej będzie je spełnić kiedy dajesz wskazówki co do spodziewanej reakcji. Czyli kiedy uznasz, że to - to jest właśnie TO

Zostanie ten e-mail, który do tej pory podawałem czyli:
pctl(at)tlen.pl
(at) zamiast @ żeby się roboty do niego nie dorwały

Niech pociechą dla Ciebie będzie fakt, że trafia do gościa, który rzeczywiście z niego skorzysta.

Marcin Oniszczuk pisze...

Już powinieneś mieć na poczcie zaproszenie, daj znać, czy dotarło, bo na tlen czasami jest problem:(

Piotrek pisze...

Rzeczywiście jakis kłopot z ta poczta bo nie ma maila.
Za to Twoje mailingi dochodzą
Pisz na ten
boskimasaz(at)gmail.com

Marcin Oniszczuk pisze...

Mail powinien być teraz u Ciebie. Daj znać.

Prześlij komentarz