Ads 468x60px

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Najbogatsi Ludzie w Europie - Dotyk Midasa

Witaj,

Dzisiaj krótko ale treściwie, chociaż nagranie nie należy do krótkich :)
Do tego wpisu zainspirował mnie mój znajomym marketer Paweł Grzech swoim postem 
na blogu...

Mnie to również bardzo motywuję, kiedy oglądam historie ludzi, którzy odnieśli sukces...

Ale powiem Ci, że czasami (tak było właśnie dzisiaj) jestem naprawdę załamany...bo powiem Ci szczerze, że nie mam pojęcia, nie znam obecnie takiej "maszyny", takiego "pojazdu", który doprowadziłby mnie do takiego bogactwa...gdzie samo wynajęcie takiego jachtu, który zobaczysz...na tylko jeden TYDZIEŃ to kwota 300 000 euro...

Wiesz jakie przepływy miesięczne musisz posiadać, aby móc sobie pozwolić na taką zabawę?

Pomyśl o tym, bo naprawdę warto...dowiesz się tym samym, w którym miejscu teraz jesteś...
i może zdasz sobie sprawę, że trzeba zakasać rękawy i zacząć naprawdę mądrze za...dalać!

Obejrzyj to dokładnie




Pozdrawiam i do zobaczenia
Marcin Oniszczuk
CEO&Founder
TopBenefit System LTD
Co-Founder

1 komentarze:

mariakozera60@gmail.com pisze...

Wydaje się że to bajka. To historie ludzi którzy sami doszli do takiego życia, podejmując decyzję i ryzyko. Napewno nie stało się za czarodziejskim pstryknięciem, ale wytrwałą pracą. Kazdy z nich nie spoczywa na laurach,i ciągle idzie do przodu. Pieniądz robi pierniądz.

Prześlij komentarz