"Jeżeli jesteś zainteresowany, zrobisz to co uważasz za wygodne, jeżeli jesteś zaangażowany, zrobisz wszystko co niezbędne"
Trudno nie zgodzić się ze słowami Johna Assarafa z jego genialnej książki "Odpowiedź".
A jak jest z Tobą? Czy czujesz gotowość do podjęcia działań, które doprowadzą Cię na szczyty?
Jak pozyskać partnerów do Twojego biznesu?
W nieodległej przyszłości:
Masz czas i pieniądze. Cieszysz się życiem i owocami swojej pracy.
Ludzie widzą w Tobie zwycięzcę i lidera i sami za Tobą podążają...
Tak może być.
Zależy to tylko od Ciebie. Zanim jednak tak się stanie, zanim
zaczniesz odnosić sukcesy w swoim biznesie, aby tak się stało,
potrzebujesz partnerów, z którymi będziesz budować sukces…
Jak pozyskać partnerów? Jest na to wiele sposobów. Jak jednak zacząć?
Ludzie muszą wiedzieć o Twoim biznesie!
Działasz już w mlm.
Dlaczego?
Bo przekonał Cię do niego produkt, plan marketingowy, wizja dostatniego życia.
Jeżeli jest to Twoja decyzja podjęta świadomie, na podstawie analizy, co powstrzymuję Cię przed działaniem? No właśnie.
Jeżeli identyfikujesz się ze swoim produktem i firmą, wiesz, że są dobre i mogą pomóc innym, dlaczego się wahasz?
Może jednak nie utożsamiasz się z tym biznesem, Twoja decyzja było dokonana pod wpływem impulsu, emocji.
Zrób prywatny rachunek sumienia. Wypisz sobie wszystkie za, jak
również wątpliwości związane z Twoją firmą mlm i jej produktami.
Zobacz, co przeważa i czy jesteś w stanie zaakceptować to, co
ewentualnie Ci przeszkadza. Zastanów się, czy zależy Ci na odniesieniu
sukcesu i czy mlm może Ci to umożliwić.
Jeżeli odpowiedź brzmi TAK - zacznij działać!
Zacznij działać… albo zapomnij o powodzeniu w mlm.
Przystąpiłem do firmy mlm. Genialny produkt, idealny plan
marketingowy, świetna grupa dystrybucyjna, doświadczony sponsor. Teraz
wygodnie się wyciągnę i poczekam, aż moja struktura zacznie rosnąć, a na
moje konto zaczną wpływać pieniądze…
Tak chciałaby pewnie większość z nas. Wiemy jednak, że takie
myślenie jest naiwne i że bez naszego zaangażowania nie odniesiemy
spektakularnych efektów. Jeżeli jest to struktura binarna, w naszej
sieci pojawią się jacyś użytkownicy i partnerzy, ale efekty finansowe
nie będą oszałamiające. Wszystkie dobre plany marketingowe firm mlm
gratyfikują efekty działań, owoce nie koniecznie ciężkiej, ale z
pewnością mądrej pracy.
Przystępując do mlm, nasłuchaliśmy się o tym, że ludzie zrobili tu
wielkie pieniądze. Też tak chcielibyśmy. To naturalne. Co więcej,
chcielibyśmy ich efektów już i teraz, ponosząc jak najmniejsze koszty
naszych działań. Możesz działać skuteczniej i szybciej od innych,
wszyscy jednak zaczynają w tym samym punkcie. Na linii startu.
Twój biznes i sukces będzie tak wielki jak duże będą Twoje
struktury. Inni ludzie mogą być tak samo zainteresowani bogactwem,
dodatkowymi dochodami czy Twoimi produktami jak Ty. Aby jednak móc z
nich korzystać lub przystąpić do biznesu muszą dowiedzieć się, że jest
taka szansa. Powiedz im o tym!
Jak to robić?
Najchętniej wysłuchają Cię osoby, które Cię znają, a decyzje
biznesowe podejmą osoby, które Ci ufają, darzą Cię szacunkiem, widzą
Twoją skuteczność.
Dlatego większość sponsorów branży mlm, poleci Ci przygotowanie listy Twoich kontaktów. Jest to jedna z możliwych dróg.
Ja, oprócz grupy moich znajomych, który wiedzą o moich pasjach i
sposobie budowania mojej kariery i finansowej niezależności, mam również
szeroką grupę osób, należących do tzw. zimnych kontaktów, które i tak
stają się użytkownikami produktów i biznesowymi partnerami dzięki temu,
że mają podobne zainteresowania i pragną zrealizować podobne życiowe
potrzeby.
Zacznijmy od listy!
Jest to bardzo fantastyczne narzędzie.
Nie żyjemy na pustyni, a cywilizacja spowodowała, że każdy z nas
zna lepiej lub gorzej kilkaset osób. Są to Twoi bliżsi lub dalsi
znajomi. Osoby, z którymi utrzymujesz zażyłe stosunki i takie, z którymi
spotykasz się sporadycznie, czasami gdzieś w biegu, na ulicy. Wszyscy
oni mogą być jednak zainteresowani Twoimi produktami i możliwościami
finansowymi, jakie niesie Twój biznes. Wiesz już, że na świecie w branży
mlm działają miliony ludzi. Czy masz prawo uważać, że kilkoro z Twoich
znajomych będzie zainteresowanych dodatkowymi dochodami lub czymś
więcej? Wiem, że tak właśnie jest.
Zbuduj, więc listę, wynotuj wszystkich swoich znajomych, których
masz w telefonie, kontakty z twojego notesu, iPoda, znajomych z nk czy
facebooka. Ci ludzie też chcą od życia więcej. Nie zawsze wiedza jak
tego dokonać, potrzebują pomocy. Wynotuj na razie WSZYSTKICH!
Zweryfikować…
W wielu firmach, Twoi sponsorzy opowiedzą Ci o tym, jak dokonać
weryfikacji tych kontaktów pod kontem różnorakich kryteriów. Otwartości
na rozwiązania, a nie na problemy, zaufania do Ciebie,
przedsiębiorczości, chęci osiągnięcia dodatkowych dochodów etc.
Tak, te kryteria są istotne, ale powiem Ci o jednym bardzo ważnym,
o którym nie zawsze usłyszysz. Zastanów się, z którymi z tych ludzi
chcesz budować swój biznes i dzielić się swoim sukcesem. Z kim
współpraca będzie przynosiła Ci radość, a kontakty będą Cię budowały.
Twoi sponsorzy powiedzą Ci, żebyś poszedł do każdego ze swojej listy, na
początek do osób, które dostały najwięcej pozytywnych not w procesie
weryfikacji, do Twoich najbliższych znajomych i rodziny.
Chcę Cię przed tym przestrzec. Dlaczego?
Ponieważ na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń ludzi,
którzy osiągnęli w tej branży wyżyny wiem, że takie działanie może być
pułapką?
Dlaczego?
Dlatego, że na początku musisz dużo się nauczyć, chcesz szybkich
efektów, popełniasz sporo błędów. Odmowy Twoich przyjaciół i rodziny,
będą wiec mocno demotywujące. Naturalna kwestia jest to, że zależy nam
najbardziej właśnie na ich uznaniu, na tym aby to oni nas zrozumieli,
wsparli, potwierdzili nasz wybór. Nie zawsze tak będzie, tym bardziej,
że są oni najbardziej krytyczni. Naucz się, więc prezentacji i budowania
biznesu w relacjach z ludźmi, których brak decyzji o współpracy nie
będzie Cię tyle kosztowała. Pamiętaj, nie wszyscy rozwijają się w takim
samym tempie. Nie wszyscy będą chcieli wychodzić poza ich sferę
komfortu. Nie wszyscy chcą w swoim życiu zmian. Nic na to nie poradzisz.
Dzieląc się wiedzą, prowadząc swoje spotkania i prezentacje,
będziesz nabywać coraz większej pewności siebie i łatwości ich
prowadzenia. Będą one również coraz bardziej efektywne. Coraz więcej
osób, będzie się decydowało na współpracę z Tobą. Pozostaw sobie, więc
najgorętsze kontakty i te najchłodniejsze na później.
Korzystaj z pomocy sponsora.
Poproś swojego sponsora o pomoc. Zorganizujcie wspólnie pierwsze
prezentacje. Niech Twój sponsor pomoże Ci zaprezentować wiedzę na temat
produktów i planu marketingowego. Nawet, jeżeli posiadasz talenty
oratorskie pozwól działać Twojemu sponsorowi i ucz się od niego. Tym
bardziej, że nie zawsze najważniejsze jest to, co mówisz. Ważne jest to
abyś słuchał…
Sponsorowanie na odległość
Nie jest to sprawa banalna, ale nie jest niemożliwa. Zwłaszcza w
dobie mediów elektronicznych. Coraz większa liczba managerów sprawnie
wykorzystuje kanały interaktywne do budowania swojego biznesu i grup
konsumenckich. Niektóre firmy, umożliwiają również udział Twoich
potencjalnych klientów i partnerów w spotkaniach organizowanych w
różnych ośrodkach na terenie całego kraju, czy za granicą. To
nieocenione wsparcie w budowaniu Twoich struktur, zwłaszcza tych
rozsianych po kraju i poza nim.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz