Ads 468x60px

poniedziałek, 13 lutego 2012

Wiesz, że możesz to w pełni zautomatyzować?

Witaj,

Jak już zapewne zdążyłeś zauważyć dział szkoleniowy Fm Group wypuszcza kolejne animowane filmy,
które znacznie ułatwiają sponsorowanie nowych osób...
Mam rację prawda?

To teraz wyobraź sobie, że jest już dzisiaj takie narzędzie, które AUTOMATYZUJE cały proces działalności
w biznesie sieciowym! Tak, dobrze czytasz. CAŁY proces od zainteresowania nowej osoby, poprzez zaprezentowanie planu marketingowego, rejestrację w systemie Fm Group, po tzw. follow up, czyli KONTYNUACJĘ, w której nowy dystrybutor dowiaduje się co dokładnie trzeba zrobić, aby wdrożyć u siebie takie narzędzie...i tak w kółko...Tak wiem, to jest nieprawdopodobne, nie można w to uwierzyć ale to już się stało!

Nieskromnie powiem Ci, że miałem to już w planach od roku ale niestety ONI mnie wyprzedzili...
No cóż, ukłon w ich stronę. Ja cieszę się, że u mnie to już działa i mogę w pełni automatyzować proces działania w MLM. Tylko w ten weekend razem z Marcinem Gurtowskim zasponsorowaliśmy 5 nowych osób do biznesu Fm Group. Stało się to bez naszej wiedzy....

Nie myśl, że wystarczy się tylko zapisać i nic....nie, to nie tak działa.
Chodzi mi po prostu o to, że jeśli masz LISTĘ OSÓB  to nie musisz do nich dzwonić, jeździć, umawiać się na spotkania i tak dalej...ten AUTOMAT robi to za Ciebie.

Pewnie jeszcze nie zdajesz sobie sprawy z powagi sytuacji ale uwierz mi to jest to...to jest to LEKARSTWO NA TWOJE PROBLEMY ze sponsorowaniem i szkoleniem nowych osób...Ten problem już nie istnieje...


A to kolejny filmik, który wiele ułatwia...


Zautomatyzuj swój biznes i przestań narzekać, że Ci nie idzie!

Pozdrawiam Cię serdecznie
Marcin Oniszczuk

0 komentarze:

Prześlij komentarz