Ads 468x60px

poniedziałek, 28 maja 2012

Nie samym biznesem żyje człowiek...

19.05.2012 we Wrocławiu odbyło się rewelacyjne szkolenie motywacyjne.
Oprócz wyśmienitego, nieograniczonego jedzenia i picia można było obejrzeć Mistrzostwa Świata Fm w piłkę
nożną...

Osobiście miałem przyjemność wystąpić w polskiej reprezentacji.
Przygotowałem krótkie video, które chociaż w małym stopniu przybliży Ci atmosferę takich wydarzeń.

Może zdecydujesz, że kiedyś wspólnie pojedziemy?



Pozdrawiam serdecznie
Marcin Oniszczuk

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetne video i świetna impreza.

Na następny piknik jedziemy razem Marcin :)

Zenon Kamiński pisze...

Muszę wszystko zrobić, by z Wami tam być.

Zenon Kamiński pisze...

Muszę wszystko zrobić, by z Wami tam być.
Takie zjazdy dają sporo motywacji.

Anonimowy pisze...

Świetna impreza. Chciałbym to zobaczyć na żywo :)

Zdzisław G pisze...

Tak dziękuję,kawałek dobrej roboty i tak trzymaj,ja nie widzę siebie pośród młodych ja swoje już zrobiłem a doświadczenia które miałem oceniam słabo i niech tak zostanie. Zdzisław G.

Prześlij komentarz