Ads 468x60px

środa, 27 czerwca 2012

Jak zamienić porażkę w zwycięstwo?

" Pracownicy opieki społecznej i osoby, które pracują w slumsach, mają do czynienia z dużymi różnicami związanymi z wiekiem, religią, edukacją i wykształceniem wśród ofiar tragedii, które padły do amerykańskich rynsztoków. Niektórzy z tych obywateli są zaskakująco młodzi. Inni są starzy. Tylko ułamek z nich ukończył college, ale niewielu nie posiada żadnego formalnego wykształcenia. Niektórzy są żonaci, inni nie. Ale wszyscy oni mają coś wspólnego : każdy z nich jest zawiedziony, pokonany i wykończony. Każdy z nich natknął się na sytuacje, które go złamały. I każdy jest chętny, a nawet zabiega o to, żeby opowiedzieć ci o wydarzeniu, które go zniszczyło, o swoim osobistym Waterloo.


Te sytuacje obejmują całe obszary ludzkich doświadczeń od "Moja żona odeszła ode mnie" przez "Straciłem wszystko, co miałem, i nie miałem dokąd pójść" po "Zrobiłem parę rzeczy, które sprawiły, że stałem się wyrzutkiem społecznym, więc trafiłem tutaj ".


Jeśli ze slumsów przeniesiemy się do posiadłości państwa Przeciętnych Amerykanów, zauważymy, że ich styl życia wyraźnie się różni. Ale odkryjemy również, że pa Przeciętny podaje w zasadzie te same powody, aby usprawiedliwić swoją przeciętność, co pan Wyrzutek, kiedy ten tłumaczył się ze swojego totalnego upadku.
W głębi duszy pan Przeciętny czuje się zawiedziony. Ma niezagojone jeszcze rany odniesione w sytuacjach, które go pokonały. Teraz jest superostrożny. Niezadowolony z siebie, czołga się, unikając emocji zwycięskiego życia. Czuje się pokonany, ale bardzo stara się znieść wyrok przeciętności, to "przeznaczenie", które go naznaczyło.

Jednocześnie poddał się niepowodzeniu, ale w rozsądnie czysty, społecznie "akceptowalny" sposób.

Kiedy wspinamy się do góry, do niezatłoczonego świata sukcesu, znów odkrywamy ludzi o bardzo różnym pochodzeniu. Odkrywamy, że dyrektorzy firm, czołowi ministrowie, urzędnicy rządowi, ludzi na szczycie w każdej sferze pochodzą zarówno z biednych, jak i bogatych domów, z poletka bawełny, pól zboża i ze slumsów. Ci ludzie, którzy przewodzą każdej gałęzi naszego społeczeństwa, doświadczyli wszystkich trudnych sytuacji, jakie można sobie wyobrazić.

Możliwe jest znalezienie trzech mężczyzn z każdej z tych grup, którzy będą tacy sami od względem wieku, inteligencji, pochodzenia, narodowości i wszystkiego innego, z jednym wyjątkiem - REAKCJI NA NIEPOWODZENIE.

Kiedy mężczyzna, którego nazywamy Wyrzutkiem, został powalony na łopatki, nie udało już mu się podnieść. Leży  zmiażdżony. Pan Przeciętny podniósł się na kolana, poczołgał się i kiedy był już poza zasięgiem wzroku, pobiegł  w przeciwnym kierunku, aby zdobyć pewność, że nigdy więcej nie oberwie.


Natomiast pan Zwycięski zareagował inaczej. Pozbierał się, wyciągnął wnioski, zapomniał o niepowodzeniu i poszedł do przodu..."


Jest to fragment z rewelacyjnej książki, którą właśnie kończę czytać "Magia myślenia na wielką skalę" David Schwartz, którą możesz nabyć tu http://www.mtbiznes.pl/

Dowiesz się z niej między innymi
- jak zaprząc duszę i umysł do wielkich osiągnięć
- jak wyleczyć się z WYMÓWKOZY - choroby niepowodzenia
- jak mieć właściwe podejście do ludzi
- jak wyznaczać cele (odpowiednie dla Ciebie)
a także JAK MYŚLEĆ JAK LIDER

http://www.mtbiznes.pl/

Szczerze polecam.

Ktoś kiedyś powiedział ; "Jeśli nie idzie Ci Twój biznes, to moje pytanie brzmi ; jaką książkę ostatnio przeczytałeś?"

Jaką książkę ostatnio przeczytałeś Drogi Przyjacielu?




1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Widzę,że korzystasz z Benefitiera.
Mógłbyś mi pomóc w obsłudze Benefitiera.
Robiłem testy,wysyłałem do siebie e-maile z "kolejki".
Ustawiłem 2 e-maile w jednym i drugim 15 min.a także 15 i 30
minut.1 ,czy 2 posłało,ale z innym tekstem niż napisałem.

Pomógłbyś mi ? Jak coś to pisz na gonet1986@gmail.com

Adrian Gonet

Prześlij komentarz