Ads 468x60px

czwartek, 13 października 2011

Inteligencja finansowa - nagranie z webinaru

Witaj,
Dzisiaj miałem przyjemność poprowadzić webinar w zastępstwie mojego kolegi Marcina Gurtowskiego na temat inteligencji finansowej.
Wiem, że czasami brakuje czasu, żeby stawić się o wyznaczonej godzinie w wyznaczonym miejscu, także udało mi się nagrać ten webinar i właśnie w tym miejscu chciałbym Ci go udostępnić.

Jest to ponad 56minut wiedzy, no może nie samej wiedzy, bo jeszcze słychać w tle moje wesołe towarzystwo:) z góry przepraszam za niecenzuralne słowa w tle:)
Ktoś na czacie stwierdził, że to moja małżonka:)
Od razu chciałem wyjaśnić, że moja przyszła małżonka nie używa takich brzydkich słów:)
Mam nadzieję, że wyciągniesz z tego nagrania wiele wartościowych informacji.

Zrób sobie gorącą kawkę, bądź herbatkę i chłoń wiedzę.
Wszystko jest tu
 http://www.anymeeting.com/gurtowski/E955DE818046

Pozdrawiam serdecznie

Marcin Oniszczuk

P.S Jeśli się od razu nie załaduje spróbuj jeszcze raz za jakiś czas.



1 komentarze:

Mieczysław pisze...

Nie wiem jak u innych, ale jest to chyba nagranie bez głosu!

Prześlij komentarz